Diensten

Belastingen 

We zien het als onze uitdaging om uw fiscale lasten op lange termijn zo laag mogelijk te houden. Belastingrecht verandert continu en omvat een breed spectrum, van ons mag u dan ook verwachten dat wij de fiscaliteit met een brede blik benaderen. Reageren is vooruitzien, het is dan ook vanzelfsprekend dat wij zo snel mogelijk anticiperen op de voor u van belang zijnde veranderingen in fiscale wetgeving of jurisprudentie. 

✓ Inkomstenbelasting (vermogende particulieren, 
    grensarbeiders, expats) 
✓ Inkomstenbelasting voor ondernemers 
✓ Omzetbelasting en ICP 
✓ Vennootschapsbelasting 
✓ Dividendbelasting  
✓ Loonbelasting
✓ Erfbelasting 
✓ Internationaal belastingrecht
✓ Verzorgen van bezwaarschriften
✓ Instellen beroepsprocedures 

Advies 

Als ondernemer heeft u soms iemand nodig die met u mee kan denken over diverse ondernemingsvragen. Wij denken graag strategisch met u mee en kunnen u helpen bij: 

✓ Opzet en inrichting van administratie; 
✓ Advies bij keuze ondernemingsvorm en structuur
✓ Begeleiding bij oprichting BV, Maatschap, VOF,
    Stichting of Coöperatie
✓ Begeleiding bij staking van een onderneming;  
✓ Opstellen diverse overeenkomsten;  
✓ Belastingadvies
✓ Bedrijfsadvies 
✓ Echtscheiding 

 

Accountancy 

De werkzaamheden bestaan voor het merendeel uit het verzorgen van de financiële administratie en de daaraan gerelateerde aangifte omzetbelasting, het samenstellen van (externe) jaarrekening (inclusief samenstellingsverklaring) en publicatiestukken.  

✓ Opstellen jaarrekening 
✓ Publicatiestukken voor de Kamer van Koophandel
✓ Startersbegeleiding, waaronder het beoordelen
    van ondernemingsplannen
✓ Opstellen en beoordelen van begrotingen
✓ Verklaring bij een prognose
✓ Opstellen, beoordelen en bespreken van
    tussentijdse (management)rapportages
✓ Kostprijsonderzoek

Voor het verrichten van Assurance werkzaamheden, zoals bijvoorbeeld het controleren en/of beoordelen van jaarrekeningen, afgeven van inbreng- of accountantsverklaringen, etc. zijn wij een samenwerkingsovereenkomst aangegaan met 
de heer Drs. M. Voragen RA van OAMKB Parkstad. 

 

Administratie 

Iedere ondernemer heeft zijn eigen visie op de tijd die hij of zij aan zijn administratie kwijt wil zijn. Wilt u zelf boeken of juist de administratie volledig uitbesteden?  Wij zoeken naar de vorm die bij u past. 

Onlineboekhouden zorgt ervoor dat de administratie niet veel meer werk hoeft te zijn dan het maken van de facturen, het inscannen van de inkomende facturen en het doen van de betalingen. Het kan zo een stuk simpeler, sneller en overzichtelijker dan in programma's als Word of Excel. 

✓ Altijd actuele cijfers. 
✓ Administratie zelf doen. 
✓ Keuze welk online administratie pakket; Exact Online,
    E-boekhouden, Moneybird, Odoo. 
✓ Administratie door ons laten doen. 
✓ Loonadministratie. 

Over ons

Wij zijn een kleinschalig vooruitstrevend, gastvrij, toegankelijk en no-nonsense advieskantoor met de focus op het MKB en ondernemers in de zorg. Wij vinden persoonlijk contact met onze klanten belangrijk en proberen samen tot het beste resultaat te komen. Dit doen we door te luisteren naar onze klanten en door te vragen naar de doelen en drijfveren van onze klanten. Omdat we een klein kantoor zijn kunnen we de lijnen kort en persoonlijk houden. 

Onze focus ligt op het automatiseren van processen binnen uw organisatie. Samen met u richten wij uw administratie zo efficiënt mogelijk in met behulp van een online boekhoudpakket. Het voordeel hiervan is dat we met u kunnen samenwerken in uw administratie én dat u ten alle tijden kunt meekijken in de administratie die wij voeren.  

Afhankelijk van uw wensen nemen we eens per maand of kwartaal uw administratie door en kijken we hoe uw bedrijf zich ontwikkelt, wat deze ontwikkelingen betekenen voor belastingaanslagen en waarmee u rekening dient te houden. We werken met diverse online boekhoudpakketten, zoals Exact Online, E-boekhouden en Moneybird en hebben dan ook altijd een programma ter beschikking dat bij u past. 

Onze niche is ondernemers in de zorg. Wij zijn op de hoogte van het complexe zorglandschap dat continue aan verandering onderhevig is. Wij kunnen voor kleine en grote organisaties meedenken in de optimalisering van bedrijfsprocessen. Daarnaast kunnen wij u helpen met het koppelen van Elektronische Patiënten Dossier (EPD) systemen met Exact Online, zodat uw administratie overzichtelijker wordt en u een beter inzicht krijgt in de liquiditeitspositie van uw onderneming. 

Wij zijn aangesloten bij het Register Belastingadviseurs (RB). Als Register Belastingadviseur moeten wij werken conform vastgestelde gedrags- en beroepsregels. Naleving wordt geborgd door een onafhankelijke tucht- en geschillencommissie, waarvan de uitspraken bindend zijn voor alle leden. Het RB ziet erop toe dat de leden (blijven) voldoen aan de hoge eisen die aan het lidmaatschap worden gesteld. Voortdurende scholing en het volgen van permanente educatie is dan ook verplicht. 

Contact

Contactaanvraag

Heeft u vragen over onze dienstverlening, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 046 - 423 31 42.
Uiteraard kunt u ons ook een e-mail sturen of vul ons contact formulier in en wij nemen contact met u op.

Adresgegevens

Rijksweg Zuid 121
6161 BJ Geleen
046-4233142
info@hollandsadvies.nl
KvK Limburg 70225265
BTW-nr. 8582.00.703.B01

Openingstijden

Maandag tot Vrijdag:
9.00 - 12.30  13.30 - 17.00
 

Moment geduld...